Informacje i regulamin pobytu
REGULAMIN OBIEKTU SZKLANE DOMY
Obsługa obiektu Szklane Domy (dalej: „Obiekt”) dziękuje Państwu za zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego przestrzeganie, co ma służyć wyłącznie zapewnieniu bezpiecznego oraz spokojnego i komfortowego pobytu Gości.
§ 1
- Apartamenty wynajmowane są na doby. Gość rezerwując najem jest zobowiązany określić czas pobytu w Obiekcie. Obsługa uwzględni życzenie przedłużenia rozpoczętego pobytu stosownie do możliwości Obiektu.
- Doba pobytowa trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00 dnia następnego. Obsługa może uwzględnić życzenie rozpoczęcia pobytu przed godziną 16.00, jeżeli apartament jest gotowy do wynajmu.
- Nie opuszczenie apartamentu do godziny 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W takim przypadku Gość zostanie obciążony opłatą za kolejna dobę pobytową.
- Cisza nocna w Obiekcie trwa w godzinach od 22.00 do 6.00.
§ 2
- Zameldowanie Gościa w Obiekcie następuje przez wypełnienie karty meldunkowej. Zameldowanie stanowi warunek rozpoczęcia pobytu.
- Gość przed rozpoczęciem pobytu jest zobowiązany okazać obsłudze Obiektu ważny dowód tożsamości w celu zameldowania i wypełnienia karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania ważnego dokumentu tożsamości lub jego braku, bądź odmowy wypełnienia karty meldunkowej obsługa Obiektu może odmówić zameldowania i przyjęcia Gościa.
- W przypadku pobytu rozpoczynającego się poza godzinami pracy obsługi Obiektu, zameldowanie powinno nastąpić niezwłocznie.
§ 3
- Obiekt zastrzega sobie prawo do żądania zapłaty za pobyt „z góry”.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie doby, nie jest zwracana opłata za co najmniej rozpoczętą dobę.
- Szczegółowe warunki świadczenia usług, w tym regulowania płatności, rezerwacji pobytu, pobierania i zwrotu zaliczek i przedpłat, mogą być różne w zależności od rodzaju usługi. Warunki te należy uprzednio ustalić z obsługą Obiektu, jeżeli nie zostały odrębnie uregulowane, w szczególności przez akwizytora usług Obiektu.
§ 4
- Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00. Przebywanie w apartamencie osoby niezameldowanej poza wyznaczonymi godzinami stanowi podstawę obciążenia Gościa dodatkową opłatą za pobyt tej osoby, wynoszącą 200 zł/dobę.
- Zachowanie gości i osób im towarzyszących lub ich odwiedzających nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości, w szczególności w czasie ciszy nocnej. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie naruszającej ten obowiązek.
- Organizacja jakichkolwiek imprez jest zabroniona.
§ 5
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu apartamentu, jakości usług lub zachowania osób na terenie Obiektu, Gość jest proszony o ich niezwłoczne zgłoszenie obsłudze Obiektu, co umożliwi odpowiednią reakcję.
- O szkodach ujawnionych na terenie Obiektu, w tym w apartamencie i jego wyposażeniu, Gość powinien niezwłocznie powiadomić obsługę Obiektu.
- Apartament nie jest sprzątany przez obsługę Obiektu w trakcie pobytu Gościa. Gość może zamówić sprzątanie apartamentu u obsługi Obiektu za dodatkową opłatą wynoszącą 100,00 zł. Usuwanie odpadów z apartamentu w trakcie pobytu należy do obowiązków Gościa. W celu uniknięcia zabrudzenia wykładzin zaleca się używania w apartamencie,
w szczególności w sypialni, obuwia zastępczego. Przed wejściem do apartamentu obuwie powinno zostać odpowiednio oczyszczone, w szczególności ze śniegu lub błota.
W przypadku nadmiernego zabrudzenia wykładzin Gość może zostać obciążony kosztami ich czyszczenia.
§ 6
- Goście są odpowiedzialni za powierzone im klucze do apartamentów oraz piloty do szlabanu i bramy garażowej.
- W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia kluczy do apartamentu lub pilota do szlabanu i bramy garażowej Gość jest zobowiązany do zapłaty kwoty 50,00 zł.
- Tytułem zabezpieczenia roszczeń wskazanych w pkt 2 Gość przed rozpoczęciem pobytu jest zobowiązany wpłacić kaucję w kwocie 50,00 zł, której warunkiem zwrotu jest zwrot kluczy i pilota w odpowiednim stanie.
- Obiekt Szklane Domy jest zobowiązany przez Gminę Miasta Zakopane do pobierania od Gości na rzecz gminy opłaty miejscowej w wysokości określonej przez przepisy miejscowe, która nie jest zawarta w cenie pobytu.
§ 7
- Gość opuszczając apartament powinien sprawdzić, czy drzwi zewnętrzne apartamentu oraz drzwi i okna balkonowe zostały prawidłowo zamknięte.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wniesione przez gościa do apartamentu rzeczy, w tym pieniądze, papiery wartościowei cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną.
- Obiekt nie przyjmuje na przechowanie rzeczy gości.
- Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na terenie Obiektu, w szczególności w apartamencie lub w wyposażeniu, jakie wyrządził on lub osoby, za które odpowiada, w tym mu towarzyszące lub go odwiedzające.
- Rzeczy pozostawione przez gościa w Obiekcie po zakończeniu pobytu zostaną mu odesłane na jego życzenie i koszt. W przeciwnym razie, po upływie 6 miesięcy rzeczy te zostaną potraktowane jak porzucone w zamiarze wyzbycia się ich własności.
§ 8
- Na terenie całego Obiektu Szklane Domy obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za każdorazowe złamanie tego zakazu grozi kara w wysokości 500,00 zł, którą nakłada obsługa Obiektu.
- Za każdorazowe nieuzasadnione uruchomienie systemu przeciwpożarowego i przyjazd straży pożarnej grozi kara w wysokości 1.000,00 zł, którą nakłada obsługa Obiektu. Kara ta jest niezależna od odpowiedzialności za czyn zabroniony, którą sprawca ponosi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Gość jest zobowiązany do przestrzegania na terenie całego Obiektu powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
§ 9
- Za dodatkową opłatą Obiekt przyjmuje gości z niewielkimi zwierzętami domowymi. Gość zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwierzęcia na terenie Obiektu,
w szczególności prowadzenia go na uwięzi oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie Obiektu. - Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę. Zwierzę nie może zagrażać bezpieczeństwu lub zakłócać spokoju innych gości.
- Zwierzęta nie mogą być wprowadzane do sali śniadaniowej i SPA.
§ 10
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która dopuściła się naruszenia. Osoba ta jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi, w szczególności uregulowania należności za otrzymane usługi i zapłaty za wyrządzone w Obiekcie szkody
i opuszczenia Obiektu. - Obsługa Obiektu może odmówić świadczenia usług, w szczególności wynajmu apartamentu, osobie, która podczas poprzedniego pobytu naruszyła niniejszy regulamin lub
w inny sposób zakłóciła prawidłowe funkcjonowanie Obiektu lub pobyt gości.
ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU !